Weblog

nieuws

CNN interview met Ahmed Aboutaleb

Niet alleen Rotterdam staat de laatste tijd nogal in de belangstelling in de wereld, ook onze burgemeester Ahmed Aboutaleb doet geregeld van zich spreken. En daar zijn we trots op. Zijn meest recente interview met CNN zie je hier.

CNN interview met Ahmed Aboutaleb

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 19 februari 2015
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties
column

Het debat over 'good branding'

Mijn nieuwste blog over 'good branding' voor Adformatie vind je hier.

Het debat over 'good branding'

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 13 februari 2015
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties
nieuws

La Place bouwt vrolijk voort aan eigen merk

Waar V&D momenteel van dag tot dag strijd levert om zijn eigen voortbestaan, heeft de succesvolle eet- en drinkformule, onze klant La Place, de wind vol in de zeilen.

V&D is net zoals La Place een oer-Hollands merk met grote bekendheid. La Place zit met de helft van zijn vestigingen in V&D, een groot deel zit daarbuiten. We bouwen daarom ieder afzonderlijk aan het merk, maar we werken ook goed met elkaar samen en benutten elkaars kracht’, aldus Kleine Staarman, hoofd marketing en e-commerce van La Place. Lees het hele artikel hier

Door Joëlle Gademan

Account executive Joëlle Gademan
  • Geplaatst op 11 februari 2015
  • Geschatte leestijd +/- 1 minuten
  • 0 reacties
nieuws

De baas van morgen

Vandaag nemen drie stoere mannen bij ARA het stokje over van directeur Paul Kroef. Met het project 'Baas van Morgen'beleven 100 kinderen uit het hele land hoe het is om de baas te zijn van een bedrijf. Bij ons op kantoor sluit een diverse groep van ‘bazen’ uit Rotterdam de dag af met een blik op de toekomst. #baasvanmorgen #jinc

Door Anneloes van Vugt

Community manager Anneloes van Vugt
  • Geplaatst op 29 januari 2015
  • Geschatte leestijd +/- 1 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Den Haag voor UNICEF 2015

Zoveel begint bij een kind is het thema van de nieuwe campagne voor UNICEF die we eind vorig jaar ontwikkelden. UNICEF staat en gaat voor het geloof dat ieder kind het recht heeft om volledig tot ontwikkeling te komen. En een goede kindertijd daartoe essentieel is. We zijn allemaal kinderen van onze tijd, maar nog meer: van onze kindertijd. 'Zoveel begint bij een kind. Als het tenminste kind kan zijn'.

Den Haag voor UNICEF 2015

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 29 januari 2015
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties