Weblog

column

Verwoordingskracht maakt het verschil.

Hier vind je mijn nieuwste blogpost voor Adformatie en Marketing Online.

Verwoordingskracht maakt het verschil.

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 13 augustus 2015
  • Geschatte leestijd +/- 15 minuten
  • 0 reacties
column

Snapchat voor merken: een goed idee?

Het is de snelstgroeiende chat-app in Nederland: Snapchat. In juni 2015 installeerden bijna 2 miljoen Nederlanders deze app op hun smartphone. Dit zijn er bijna 900.000 meer dan een jaar geleden. Vooral onder jongeren is de app populair: 71 procent van de 12-19 jarigen heeft de app op z’n telefoon staan. Bij 20-29 jarigen ligt dit op 28 procent. Dat blijkt uit het Dutch Apps Market-rapport van Telecompaper over de Nederlandse app-markt.

Reden genoeg om eens aandacht te besteden aan deze app!

Snapchat voor merken: een goed idee?

Door Anneloes van Vugt

Community manager Anneloes van Vugt
  • Geplaatst op 22 juli 2015
  • Geschatte leestijd +/- 6 minuten
  • 0 reacties
gespot

Waarom de Rijksoverheid voor 4 freelance strategen koos

Dit interview met Marloes Droog, campagneleider van de arbeidsmarktcampagne 'Werken voor Nederland', verscheen afgelopen vrijdag op de website van Werf&. Collega Ton Rodenburg is een van de vier strategen die door de Rijksoverheid worden ingezet om de arbeidsmarktcommunicatie mede vorm te gaan geven. Lees hier waarom.

Door Anneloes van Vugt

Community manager Anneloes van Vugt
  • Geplaatst op 13 juli 2015
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Branding: werken aan een mentaal bouwwerk

Andy is van alle (bouw)markten thuis zoals blijkt uit dit interview in het blad BouwKennis over hoe je bouwt aan een merk en hoe je dat doet op de business-to-businessmarkt. Lees het volledige artikel hier.

Branding: werken aan een mentaal bouwwerk

Door Leo Berends

Marketing services manager Leo Berends
  • Geplaatst op 10 juli 2015
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Workshop Merkcultuur

Hoe krijg je het talent, energie en passie verbonden aan de ambities van het merk/de organisatie? Hoe bouw je een eigenzinnige cultuur die medewerkers en klanten verbindt rond de beloften van het merk? 

  Workshop Merkcultuur

Door Ton Rodenburg

Strategy director arbeidsmarkt- en interne communicatie Ton Rodenburg
  • Geplaatst op 30 juni 2015
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties