Weblog

column

Dit is wat je moet weten over Facebook Instant Articles

Weinig zo irritant als een pagina die langzaam laadt op je mobiel. Logisch dus dat Facebook speciaal hiervoor een nieuwe feature in het leven heeft geroepen: Instant Articles. Artikelen laden tot zo’n tien keer sneller vanuit Facebook en het ziet er ook nog eens fantastisch uit. Wat betekent deze nieuwe feature voor merken?

Dit is wat je moet weten over Facebook Instant Articles

Door Yvette Goudriaan

Community manager Yvette Goudriaan
  • Geplaatst op 06 april 2016
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties
column

Employer Branding Experience Take Aways

Dit jaar vond voor de 5e keer het event plaats voor arbeidsmarktcommunicatie en sterke  werkgeversmerken: de Employer Branding Experience. Meer dan 450 vakgenoten waren te gast in het fraaie DeLaMar-theater voor een gevarieerd programma, inspirerende sprekers en ontmoetingen met vrienden uit het vak. Employer Branding Experience Take Aways

Door Ton Rodenburg

Strategy director arbeidsmarkt- en interne communicatie Ton Rodenburg
  • Geplaatst op 17 maart 2016
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Hero Group hand in hand met ARA

Sinds 2011 werkt ARA voor Hero. Zo ontwikkelden wij de nieuwe missie voor de internationale groep: ’To delight consumers by conserving the goodness of nature’. “Hero kijkt vanuit de missie met welke merken we verder willen, welke keuzes we maken in het portfolio en hoe we in positionering en identiteit één worden”, aldus CEO Rob Versloot in het Financieele Dagblad.

Samen met Hero bouwt ARA wereldwijd aan het corporate Hero merk en het bijbehorende merkenportfolio. Zo ontwikkelden wij de visuele identiteit en de corporate fotografie. Deze komen terug in zeer uiteenlopende corporate uitingen, zoals het website platform dat ARA in huis heeft ontwikkeld. Dit platform is nu uitgerold in Zwitserland, Nederland en Spanje. De rest van de Hero landen zullen snel volgen. Ook werkt ARA voor het Hero Institute for Infant Nutrition waar we onder andere de internationale website voor creëerden.

Lees het artikel op FD.nl of bekijk hier de PDF.

Hero Group hand in hand met ARA

Door Kees Lieshout

Head of Digital Kees Lieshout
  • Geplaatst op 15 maart 2016
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties
column

Merken, doe je voordeel met Facebook Reactions!

Al jaren vroegen Facebook-gebruikers om een dislike-button. Facebook heeft dit geweigerd omdat de dislike-button te negatief zou zijn en mensen van het platform af zou kunnen jagen. Met de lancering van ‘Facebook Reactions’ heeft Facebook op een alternatieve manier gehoor gegeven aan deze vraag en hebben gebruikers eindelijk meer mogelijkheden om zich te uiten dan het bekende duimpje.

Merken, doe je voordeel met Facebook Reactions!

Door Anneloes van Vugt

Community manager Anneloes van Vugt
  • Geplaatst op 07 maart 2016
  • Geschatte leestijd +/- 2 minuten
  • 0 reacties
column

Startup branding: een goed begin is het halve merk.

Mijn nieuwste blog over Startup branding voor Adformatie en Marketingonline vind je hier.

Startup branding: een goed begin is het halve merk.

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 24 februari 2016
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties