Weblog

column

Zeer geacht gemeentebestuur van Rome,

Allereerst bedankt voor de, zeer gespecificeerde, rekening die wij op het departement van Algemene Zaken van u mochten ontvangen. Zoals wij u al eerder meldden zijn de trouwe Feyenoordfans in hun enthousiasme wellicht te ver gegaan. Dat mag natuurlijk niet gebeuren, maar zijn we niet allemaal ooit jong geweest? Wij hebben uw nota met belangstelling bekeken. U bent er echt even voor gaan zitten, waarvoor onze waardering. Kennelijk hebt u een diepgaand onderzoek gelast dat onder meer aantoonde dat de beroemde Barcaccia-fontein getroffen is door maar liefst 108 (!) bierflessen. Waarvan akte.

Zeer geacht gemeentebestuur van Rome,

Door Helmut Vleugels

Creatief directeur Helmut Vleugels
  • Geplaatst op 06 maart 2015
  • Geschatte leestijd +/- 2 minuten
  • 0 reacties
column

Lancering nieuw online platform voor GLR

Goed nieuws: deze week heeft ARA het geheel vernieuwde online platform van het Grafisch Lyceum Rotterdam gelanceerd. We pakten niet alleen de look & feel aan, het platform is vanaf nu uiteraard ook ‘responsive’. Daarmee spelen we in op de behoeften van de bezoekers. 

Lancering nieuw online platform voor GLR

Door Yvette Goudriaan

Community manager Yvette Goudriaan
  • Geplaatst op 06 maart 2015
  • Geschatte leestijd +/- 2 minuten
  • 0 reacties
nieuws

CNN interview met Ahmed Aboutaleb

Niet alleen Rotterdam staat de laatste tijd nogal in de belangstelling in de wereld, ook onze burgemeester Ahmed Aboutaleb doet geregeld van zich spreken. En daar zijn we trots op. Zijn meest recente interview met CNN zie je hier.

CNN interview met Ahmed Aboutaleb

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 19 februari 2015
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties
column

Het debat over 'good branding'

Mijn nieuwste blog over 'good branding' voor Adformatie vind je hier.

Het debat over 'good branding'

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 13 februari 2015
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties
nieuws

La Place bouwt vrolijk voort aan eigen merk

Waar V&D momenteel van dag tot dag strijd levert om zijn eigen voortbestaan, heeft de succesvolle eet- en drinkformule, onze klant La Place, de wind vol in de zeilen.

V&D is net zoals La Place een oer-Hollands merk met grote bekendheid. La Place zit met de helft van zijn vestigingen in V&D, een groot deel zit daarbuiten. We bouwen daarom ieder afzonderlijk aan het merk, maar we werken ook goed met elkaar samen en benutten elkaars kracht’, aldus Kleine Staarman, hoofd marketing en e-commerce van La Place. Lees het hele artikel hier

Door Joëlle Gademan

Account executive Joëlle Gademan
  • Geplaatst op 11 februari 2015
  • Geschatte leestijd +/- 1 minuten
  • 0 reacties