Weblog

column

Marketing: Pharrell Williams snapt het

De volumeknop van de radio weleens harder gedraaid bij het horen van ‘Happy’ van Pharrell Williams? Juist ja, wij allemaal. Het vrolijke liedje is  niet zomaar een hit: het verbreekt wereldwijd álle records en social media stroomt vol met video’s van op Happy dansende mensen, van Ierland tot Malawi. In een recent interview met Oprah legt Pharrell emotioneel uit hoe de wereld zijn hit heeft omarmd én overgenomen: 'We put out the video and BOOM. It was like no longer my song.' Toch is het succes, hoe overweldigend ook, geen toeval. Het is het resultaat van een goed merk (Pharrell), een positieve boodschap ('Get happy and clap along') en een ijzer- maar dan ook echt ijzersterke marketingmix. 

Marketing: Pharrell Williams snapt het

Door Moniek Zuidema

Copywriter / Community Manager Moniek Zuidema
  • Geplaatst op 16 april 2014
  • Geschatte leestijd +/- 4 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Unicef kiest voor ARA

UNICEF Nederland heeft na een bureauselectieprocedure besloten in zee te gaan met ARA. "Al tijdens de pitch hebben we zeer goede en geïnspireerde discussies gevoerd. De bevlogenheid van de Unicef Nederland mensen werkt zeer aanstekelijk. Het absolute A merk onder de goede doelen." Naar verwachting start dit najaar een lange termijn campagne die ook de basis zal vormen voor diverse activaties.

Unicef kiest voor ARA

Door Paul Kroef

Algemeen directeur Paul Kroef
  • Geplaatst op 11 april 2014
  • Geschatte leestijd +/- 1 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Wijsheden van ouders en grootouders

Eerder schreven we over de Facebookpagina 'Mijn moeder zei altijd', waar wijsheden van ouders en grootouders verzameld worden. Grote initiator achter dit project is onze collega Jaap Toorenaar. Het begon allemaal met een artikel in Onze Taal. En dat willen we jullie natuurlijk niet onthouden.

Wijsheden van ouders en grootouders

Door Leo Berends

Marketing services manager Leo Berends
  • Geplaatst op 09 april 2014
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Weer verliefd.......Miss Etam

Gisteren ook in première. ARA's 'weer verliefd' commercial voor Miss Etam.

Door Esther van Donkelaar

Account manager Esther van Donkelaar
  • Geplaatst op 08 april 2014
  • Geschatte leestijd +/- 1 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Mooi jezelf zijn met Miss Etam

ARA maakte de nieuwe campagne voor Miss Etam. Mooi jezelf zijn. Dat is wat Miss Etam bezighoudt. Van de designers tot de adviseurs in de winkels. Miss Etam is er voor alle vrouwen die gewoon blij zijn met zichzelf. En misschien wel daarom kleedt Miss Etam meer vrouwen dan elke andere modewinkel in Nederland.

Door Douwe Oppedijk

Account director Douwe Oppedijk
  • Geplaatst op 07 april 2014
  • Geschatte leestijd +/- 1 minuten
  • 0 reacties