Weblog

nieuws

Workshop Merkcultuur

Hoe krijg je het talent, energie en passie verbonden aan de ambities van het merk/de organisatie? Hoe bouw je een eigenzinnige cultuur die medewerkers en klanten verbindt rond de beloften van het merk? 

  Workshop Merkcultuur

Door Ton Rodenburg

Strategy director arbeidsmarkt- en interne communicatie Ton Rodenburg
  • Geplaatst op 30 juni 2015
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Nieuw boek Merkcultuur van collega Ton Rodenburg

De missie van ARA is 'samenMerken aan ondernemingssucces'. We zien dat de mensfactor in het bouwen aan sterke merken groter wordt. Niet alleen maken de ‘mede-merkers’ de belofte waar van een organisatie/merk, ook zijn zij de belangrijkste ambassadeurs van het merk en daarmee bepalend in alle conversaties in (sociale) media rondom het merk.

Nieuw boek Merkcultuur van collega Ton Rodenburg

Door Yvette Goudriaan

Community manager Yvette Goudriaan
  • Geplaatst op 23 juni 2015
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Contentmarkting en de digitale revolutie

'Het Rotterdamse bureau wil haar klanten ook op social media gebied gericht kunnen bedienen. Kees Lieshout, Head of Digital bij het bureau legt uit: ‘We hebben mensen aangenomen die hun sporen hebben verdiend bij onder andere Facebook. Niet alleen om succesvolle content en communities te realiseren, maar om online advertising juist in te zetten. Marketingcommunicatie ging en gaat in de kern altijd al over het vertellen van een verhaal. Maar met de komst van alle diverse digitale kanalen is het speelveld veranderd en dat zal nog wel een tijdje blijven veranderen. Dus wij veranderen mee!’ We interviewden Lieshout over de ontwikkelingen in het contentmarkting vak en de digitale revolutie.'

Contentmarkting en de digitale revolutie

Door Anneloes van Vugt

Community manager Anneloes van Vugt
  • Geplaatst op 15 juni 2015
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Think 'YES'

Hier is ie dan: de nieuwe film voor NIBC, de bank voor ondernemende mensen. Onderdeel van de 'Think Yes'-campagne die een nieuwe fase in gaat. Een brede campagne zowel on- als offline. En zowel extern (prospects/klanten) als intern. We zijn er trots op. 

Door Anneloes van Vugt

Community manager Anneloes van Vugt
  • Geplaatst op 04 juni 2015
  • Geschatte leestijd +/- 1 minuten
  • 0 reacties
nieuws

'Meer positieve emoties dan de gemiddelde Effie-case'

In de Marketingtribune van 19 mei staat een mooi artikel over de rebranding die wij ontwikkelden voor de Hypotheker in samenwerking met neuromarketingonderzoeker Neurensics. Lees het artikel hier

'Meer positieve emoties dan de gemiddelde Effie-case'

Door Anneloes van Vugt

Community manager Anneloes van Vugt
  • Geplaatst op 21 mei 2015
  • Geschatte leestijd +/- 2 minuten
  • 0 reacties