Weblog

column

Corporate pixels in perspectief


“De ene verandering legt altijd de grondslag voor de verandering die erop volgt”.
- Machiavelli -


Aan het eind van de vorige eeuw vroeg een klant mij toe te lichten waaróm ze eigenlijk een website moesten laten maken. We maakten toch elk jaar een brochure? Daar kon de consument het hele assortiment al bekijken. Waarom dan óók een website? Anno 2014 vraagt niemand zich meer af of een bedrijf een corporate website moet hebben. De corporate website is de basis van elke vorm van communicatie voor een onderneming. De vraag ‘waarom’ wordt niet meer gesteld. ‘Wat’ en ‘hoe’ des te meer.

Door Kees Lieshout

Online Producer Kees Lieshout
  • Geplaatst op 01 september 2014
  • Geschatte leestijd +/- 4 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Sandd wil (nog) meer

Onze ambitieuze dynamische klant Sandd is bezig met een strategiewijziging en verbreding van het dienstenportfolio naar de toekomst. Lees het interview met ceo Haico Meijerink en cco Thiemo van Spellen in Management Team hier.

Sandd wil (nog) meer

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 20 augustus 2014
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 07 augustus 2014
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties
nieuws

P&G schoont merkenportfolio op

Een jaar geleden lanceerde P&G een nieuwe strategie onder leiding van de toen nieuw aangetreden Alan George Lafley. Nu is er de aankondiging van de snoei in het merkenportfolio. Lees (onder meer) mijn commentaar hier.

P&G schoont merkenportfolio op

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 07 augustus 2014
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties
column

What's trending in branding?

Mijn nieuwe blogpost voor Adformatie en Marketingonline lees je hier.

What's trending in branding?

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 30 juli 2014
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties