Weblog

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 24 januari 2014
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties
nieuws

BrandingNL in top 5 marketing boeken 2013

BrandingNL is op de derde plek geëindigd van de top 5 van Marketingboeken.net. Meer hierover vind je hier.

BrandingNL in top 5 marketing boeken 2013

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 20 januari 2014
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties
nieuws

ARA laat GOM stralen

Gom, onderdeel van schoonmaakconcern Facilicom Services Group, heeft deze week een herijkte merkcampagne gelanceerd op radio en internet. Daarin profileert Gom zich nadrukkelijk als de schoonmaker die organisaties laat stralen. ARA ontwikkelde het concept van de campagne

Door Paul Kroef

Algemeen directeur Paul Kroef
  • Geplaatst op 16 januari 2014
  • Geschatte leestijd +/- 1 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Nieuwe Jillz commercial

In de nieuwste, door ARA ontwikkelde Jillz commercial staat het ultieme 'feel free' moment centraal. Ook worden de voordelen van Jillz 0.0% benadrukt, heerlijk voor als je even geen alcohol kan of mag drinken, bijvoorbeeld als je nog auto moet rijden. Daarnaast komen er, zoals iedereen van Jillz inmiddels gewend is, weer mooie mannen in voor...

Door Miranda Berends

Account director Miranda Berends
  • Geplaatst op 15 januari 2014
  • Geschatte leestijd +/- 1 minuten
  • 0 reacties
nieuws

nhow: the spectacular new hotel in Rotterdam

After Berlin (2010) and Milan (2007), nhow Rotterdam is the third nhow hotel in the world and the first one in the Netherlands. The four star-hotel can be found in the recently-opened building, ‘De Rotterdam,’ making it the first and only hotel in the world designed by Dutch renowned architect, OMA/Rem Koolhaas. The fact that architecture and design play such a significant role is noticeable as soon as you enter the hotel. nhow Rotterdam offered renowned artists, celebrated designers and upcoming local talent, a platform to share progressive urban art. That way, visitors of nhow Rotterdam are treated with a combination of international and local design and are given the chance to connect with artists and creative talents. Check nhow out here.

nhow: the spectacular new hotel in Rotterdam

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 14 januari 2014
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties