Weblog

column

Spotify en storytelling

Gisteren maakte Spotify hun zoveelste enorme mijlpaal bekend: de online muziekdienst heeft inmiddels 10 miljoen (!) betalende gebruikers én heeft het voor elkaar gekregen om in slechts vier jaar tijd uit te groeien van 5 naar 56 landen. Toevallig luisterde ik gisteren naar Diego Planas Rego die nu vier jaar bij Spotify werkt. In een snikhete Beurs van Berlage sprak hij tijdens Digital Marketing Live over ‘the art of music storytelling’. 

Spotify en storytelling

Door Moniek Zuidema

Copywriter / Community Manager Moniek Zuidema
  • Geplaatst op 22 mei 2014
  • Geschatte leestijd +/- 3 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Onze Leon maakt wereldboeken

Rondreizen, foto’s maken en een fotoboek uitbrengen: wie droomt daar nu niet van? Maar een goed reisboek is meer dan een verzameling foto’s. Het vertelt een verhaal. Hoe maak je zo’n origineel, kwalitatief en succesvol boek? Onze creative director art Leon Bouwman maakte het prachtige boek ‘Back in the USA’. Online foto community Blurb vroeg hem naar zijn ervaringen en tips.

Onze Leon maakt wereldboeken

Door Moniek Zuidema

Copywriter / Community Manager Moniek Zuidema
  • Geplaatst op 29 april 2014
  • Geschatte leestijd +/- 2 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Miss Etam - Tijd voor mezelf

De nieuwste commercial die we maakten voor Miss Etam. Tijd voor mezelf.

Door Esther van Donkelaar

Account manager Esther van Donkelaar
  • Geplaatst op 22 april 2014
  • Geschatte leestijd +/- 1 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Ton neemt afscheid als voorzitter

Onze collega Ton Rodenburg is trots op de kwaliteit van de community die hij achterlaat bij zijn afscheid als voorzitter van Recruiters United. Deze functie bekleedde hij 6 jaar, tijd om de voorzittershamer door te geven aan Gusta Timmermans (ING). In het blad Werf& Praktijk staat  een interview met beiden

Ton neemt afscheid als voorzitter

Door Mike Demelinne

Account director Mike Demelinne
  • Geplaatst op 17 april 2014
  • Geschatte leestijd +/- 2 minuten
  • 0 reacties
column

Marketing: Pharrell Williams snapt het

De volumeknop van de radio weleens harder gedraaid bij het horen van ‘Happy’ van Pharrell Williams? Juist ja, wij allemaal. Het vrolijke liedje is  niet zomaar een hit: het verbreekt wereldwijd álle records en social media stroomt vol met video’s van op Happy dansende mensen, van Ierland tot Malawi. In een recent interview met Oprah legt Pharrell emotioneel uit hoe de wereld zijn hit heeft omarmd én overgenomen: 'We put out the video and BOOM. It was like no longer my song.' Toch is het succes, hoe overweldigend ook, geen toeval. Het is het resultaat van een goed merk (Pharrell), een positieve boodschap ('Get happy and clap along') en een ijzer- maar dan ook echt ijzersterke marketingmix. 

Marketing: Pharrell Williams snapt het

Door Moniek Zuidema

Copywriter / Community Manager Moniek Zuidema
  • Geplaatst op 16 april 2014
  • Geschatte leestijd +/- 4 minuten
  • 0 reacties