Weblog

column

Merkbeheer door merkbewustzijn

Mijn nieuwste blogpost voor Adformatie vind je hier.

Merkbeheer door merkbewustzijn

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 14 oktober 2014
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties
gespot

Rotterdam by Heineken - We R otterdam

Een mooi staaltje citybranding anno nu voor Rotterdam door ons zusterbureau TBWA\Neboko voor Heineken via hun platform Open Your City vind je hier.

Rotterdam by Heineken - We R otterdam

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 08 oktober 2014
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Komt het nog goed met A-merken?

Maandelijks peilt Tijdschrift voor Marketing in samenwerking met NIMA onder marketingstrategen hoe zij aankijken tegen nieuwe feiten. Deze maand de vraag of het nog goed komt... met A-merken. Onder de experts ook Andy Mosmans. Lees hun mening.

Komt het nog goed met A-merken?

Door Leo Berends

Marketing services manager Leo Berends
  • Geplaatst op 10 september 2014
  • Geschatte leestijd +/- 1 minuten
  • 0 reacties
gespot

Power & Creativity: Think like a Patron!

Een prachtige ode aan creativiteit en een oproep aan degenen die de macht en het geld hebben om creativiteit te ondersteunen en aan te wenden 'for better' lees je hier.

Power & Creativity: Think like a Patron!

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 03 september 2014
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties
column

Corporate pixels in perspectief


“De ene verandering legt altijd de grondslag voor de verandering die erop volgt”.
- Machiavelli -


Aan het eind van de vorige eeuw vroeg een klant mij toe te lichten waaróm ze eigenlijk een website moesten laten maken. We maakten toch elk jaar een brochure? Daar kon de consument het hele assortiment al bekijken. Waarom dan óók een website? Anno 2014 vraagt niemand zich meer af of een bedrijf een corporate website moet hebben. De corporate website is de basis van elke vorm van communicatie voor een onderneming. De vraag ‘waarom’ wordt niet meer gesteld. ‘Wat’ en ‘hoe’ des te meer.

Door Kees Lieshout

Online Producer Kees Lieshout
  • Geplaatst op 01 september 2014
  • Geschatte leestijd +/- 4 minuten
  • 0 reacties