Weblog

nieuws

‘100% natuurlijk, dagvers en huisgemaakt’

In het Tijdschrift voor Marketing staat nu een mooi artikel over de succesvolle herpositionering die wij samen met onze klant La Place hebben gecreëerd. Lees het hier

‘100% natuurlijk, dagvers en huisgemaakt’

Door Joëlle Gademan

Account executive Joëlle Gademan
  • Geplaatst op 29 januari 2015
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties
gespot

De toekomst van retail en winkels

Naar aanleiding van een aantal ronde tafel discussies schreef Dingeman Kuilman een interessant artikel over de toekomst van retail en winkels.

De toekomst van retail en winkels

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 27 januari 2015
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties
gespot

Logeion Trends4Com congres in Rotterdam

Logeion onderzoekt iedere twee jaar de trends die het communicatievak beïnvloeden. Op 9 maart organiseert Logeion daarom Trends4Com: een middagcongres over trends die het vak en jezelf (gaan) raken. Is aanscherping op basis van voortschrijdende inzichten voldoende? Of valt er één af of komt er één bij? Ook ik mag een bijdrage leveren. Meer over het congres vind je hier.

Logeion Trends4Com congres in Rotterdam

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 27 januari 2015
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 22 januari 2015
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties
column

Het vakinhoudelijke debat over 'goede' reclame & branding

Naar aanleiding van Dawn’s ‘5 dingen’ campagne voor Triodos die door het publiek slecht wordt begrepen en met name ook de kritische blog van Femke Schavemaker, is er een inmiddels door Adformatie ondersteunde oproep tot een vakinhoudelijk debat over wat ‘goede’ of ‘betekenisvolle’ reclame (en branding) is. Het werd eens tijd dacht ik en dus schreef ik een blog voor Adformatie met aandacht voor achtereenvolgens (1) effectieve reclame en (2) betekenisvolle reclame (reclame met inhoud). Een bijdrage dus over wat mensen beweegt en in beweging brengt. Je vind hem hier.

Het vakinhoudelijke debat over 'goede' reclame & branding

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 19 januari 2015
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties