Weblog

nieuws

Contentmarkting en de digitale revolutie

'Het Rotterdamse bureau wil haar klanten ook op social media gebied gericht kunnen bedienen. Kees Lieshout, Head of Digital bij het bureau legt uit: ‘We hebben mensen aangenomen die hun sporen hebben verdiend bij onder andere Facebook. Niet alleen om succesvolle content en communities te realiseren, maar om online advertising juist in te zetten. Marketingcommunicatie ging en gaat in de kern altijd al over het vertellen van een verhaal. Maar met de komst van alle diverse digitale kanalen is het speelveld veranderd en dat zal nog wel een tijdje blijven veranderen. Dus wij veranderen mee!’ We interviewden Lieshout over de ontwikkelingen in het contentmarkting vak en de digitale revolutie.'

Contentmarkting en de digitale revolutie

Door Anneloes van Vugt

Community manager Anneloes van Vugt
  • Geplaatst op 15 juni 2015
  • Geschatte leestijd +/- 5 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Think 'YES'

Hier is ie dan: de nieuwe film voor NIBC, de bank voor ondernemende mensen. Onderdeel van de 'Think Yes'-campagne die een nieuwe fase in gaat. Een brede campagne zowel on- als offline. En zowel extern (prospects/klanten) als intern. We zijn er trots op. 

Door Anneloes van Vugt

Community manager Anneloes van Vugt
  • Geplaatst op 04 juni 2015
  • Geschatte leestijd +/- 1 minuten
  • 0 reacties
nieuws

'Meer positieve emoties dan de gemiddelde Effie-case'

In de Marketingtribune van 19 mei staat een mooi artikel over de rebranding die wij ontwikkelden voor de Hypotheker in samenwerking met neuromarketingonderzoeker Neurensics. Lees het artikel hier

'Meer positieve emoties dan de gemiddelde Effie-case'

Door Anneloes van Vugt

Community manager Anneloes van Vugt
  • Geplaatst op 21 mei 2015
  • Geschatte leestijd +/- 2 minuten
  • 0 reacties
gespot

Hoe merken de koopknop in ons brein vinden.

In toenemende mate maakt ARA in de samenw/merking met diverse klanten gebruik van het neuromarketing/onderzoek van Neurensics. Meer hierover vind je in dit artikel uit Vrij Nederland.

Hoe merken de koopknop in ons brein vinden.

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 12 mei 2015
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties
column

THE BRAND CODE: Blueprinting Business

Lately we have seen an increasing awareness of the power and value of brands. According to Interbrand, this year, the total value of all 100 Best Global Brands is about USD $1.5 trillion, which is an 8.4% record increase over last year. Apple alone, as the world's most valuable brand and business, is worth about USD $ 120k million.Yet, there is considerable debate on what constitutes a brand. Brands are much exploited, but still too little explored. A clear statement as to the nature of a brand and how the idea of ‘the brand’ has developed is crucial, both for the valuation of a brand as an asset on the balance sheet and for positioning the brand strategically. We should crack the brand code to fully apply its power!

Read all about it here.

THE BRAND CODE: Blueprinting Business

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 05 mei 2015
  • Geschatte leestijd +/- 15 minuten
  • 0 reacties