Weblog

nieuws

La Place wint Marketing Award 2014

Trots kunnen we melden dat onze klant La Place de winnaar is van de Marketing Award 2014 van Foodservice XS. De marktrestaurantformule wordt door de jury van de verkiezing geroemd om de manier waarop het ondermeer de nieuwe merk- en kernwaarden in samenhang met de door ARA ontwikkelde nieuwe campagnestijl en pay off (‘Hou van natuurlijk’) over de bühne heeft gebracht: thematisch, actiematig, online, offline, instore, intern, arbeidsmarktcommunicatie en inmiddels ook internationaal. Dat belooft veel voor 2015! Meer hierover lees je hier.

La Place wint Marketing Award 2014

Door Douwe Oppedijk

Account director Douwe Oppedijk
  • Geplaatst op 17 december 2014
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Marketing wordt w/meer Rotterdams!

De Grote Marketing Enquête werd inmiddels voor de 15e maal gehouden en heeft als doel jaarlijks de belangrijkste kansen en uitdagingen voor marketeers te benoemen. De belangrijkste resultaten uit de Grote Marketing Enquête (GME) worden gepubliceerd in verschillende edities van Tijdschrift voor Marketing (print en online) en op het jaarlijkse Grote Marketing Congres. De titel van de Grote Marketing Enquete 2014 luidt: 'Niet lullen maar poetsen. 'De uitkomsten vind je hier.

Marketing wordt w/meer Rotterdams!

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 02 december 2014
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties
column

Design. Creating 'Art I Facts'

Mijn nieuwste blog voor Adformatie vind je hier.

Design. Creating 'Art I Facts'

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 06 november 2014
  • Geschatte leestijd +/- 15 minuten
  • 0 reacties
gespot

The Power of Purpose - Branding for Better

It is time for branding and communication to help democratize the messages relating to our changing ways of life — the environment, education, privacy, gender equality, health. This will require brands to take societal roles. To create tools, products, points of view that unify humanity’s ability to continue to move forward. We are also entering a time when purpose based marketing and companies will overtake the "slow to change," offering new forms of audience connection we can’t get from purely old-fashioned, consumerist models. We will see significant shifts in the DNA of brand-building. "Eco" and "sustainability" reports will just be business reports. These kinds of issues will increasingly become C-level topics, not relegated to a lower-regarded "corporate responsibility department." Being responsible citizens of the world, to the planet, must become an integral part of brand behavior, a way of doing business.

Read more about this vision of TBWA's Lee Clow here.

The Power of Purpose - Branding for Better

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 03 november 2014
  • Geschatte leestijd +/- 0 minuten
  • 0 reacties
gespot

Nature is speaking.

A message from Lee Clow, TBWA\Media Arts Lab

Dear human,
Nature here.
If you showered this morning, have eaten anything today, or if you’re breathing right now, you owe it to me to listen. Actually you owe it to yourself.  You see, I don’t need you, but you need me. Please help get this message out to your fellow humans.

View the first 6 films at natureisspeaking.org Share the films!

Follow us on Twitter and RT. Each of us in Nature has a lot to say to you humans! And for everything...use #NatureIsSpeaking. But seriously, share! Don’t do it for me. Do it for you.

Nature is speaking.

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 15 oktober 2014
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties