Weblog

column

What's trending in branding?

Mijn nieuwe blogpost voor Adformatie en Marketingonline lees je hier.

What's trending in branding?

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 30 juli 2014
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties
column

La Place scoort op Facebook

Hoewel de voetbalteams hard hebben gewerkt tijdens het WK, hebben de thuisblijvers ook niet stilgezeten. Iedere wedstrijd weer stroomde social media vol met scherpe inhakers en woordgrappen. De sleutels tot succes? Actualiteit en emotie. Als het bericht dan ook nog eens aansluit bij de doelstellingen en missie van het merk, maak je jouw doelgroep in een klap duidelijk waar jij voor staat. Samen met La Place ontwikkelden wij deze WK-Facebookposts, die niet alleen een link hebben met het WK, maar ook met La Place. Twee vliegen…

La Place scoort op Facebook

Door Moniek Zuidema

Copywriter / Community Manager Moniek Zuidema
  • Geplaatst op 17 juli 2014
  • Geschatte leestijd +/- 1 minuten
  • 0 reacties
gespot

The Magic Gap

Check out this cool website www.nowness.com on The Magic Gap and other nice stuff ;-).

The Magic Gap

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 09 juli 2014
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties
column

10 uitdagingen op weg naar een sterker werkgeversmerk

Employer branding evolueert snel en wordt volwassen. Tien jaar geleden werd het gezien als arbeidsmarktcommunicatie en werden thematische printcampagnes ingezet. Vandaag de dag staat employer branding voor de ziel van de organisatie, het kloppend hart van de zaak. Dat brengt uitdagingen en kansen met zich mee. Ton Rodenburg schreef voor het blad 'Aan de slag' het artikel '10 uitdagingen op weg naar een sterker werkgeversmerk'. Een samenvatting. 

10 uitdagingen op weg naar een sterker werkgeversmerk

Door Ton Rodenburg

Strategy director arbeidsmarkt- en interne communicatie Ton Rodenburg
  • Geplaatst op 03 juli 2014
  • Geschatte leestijd +/- 4 minuten
  • 0 reacties
nieuws

ARA in NRC Handelsblad

Jarenlang werkten we bij ARA voor NRC Handelsblad en bij het uit elkaar gaan kregen we gratis advertentieruimte aangeboden als dank voor de fijne samenwerking. Gisteren hebben we onze cadeaubon verzilverd. Bekijk de advertentie hier.

ARA in NRC Handelsblad

Door Jaap Toorenaar

Creative director Jaap Toorenaar
  • Geplaatst op 25 juni 2014
  • Geschatte leestijd +/- 3 minuten
  • 0 reacties