Weblog

nieuws

'Meer positieve emoties dan de gemiddelde Effie-case'

In de Marketingtribune van 19 mei staat een mooi artikel over de rebranding die wij ontwikkelden voor de Hypotheker in samenwerking met neuromarketingonderzoeker Neurensics. Lees het artikel hier

Door Anneloes van Vugt

Community manager Anneloes van Vugt
  • Geplaatst op 21 mei 2015
  • Geschatte leestijd +/- 2 minuten
  • 0 reacties
gespot

Hoe merken de koopknop in ons brein vinden.

In toenemende mate maakt ARA in de samenw/merking met diverse klanten gebruik van het neuromarketing/onderzoek van Neurensics. Meer hierover vind je in dit artikel uit Vrij Nederland.

Hoe merken de koopknop in ons brein vinden.

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 12 mei 2015
  • Geschatte leestijd +/- 10 minuten
  • 0 reacties
column

THE BRAND CODE: Blueprinting Business

Lately we have seen an increasing awareness of the power and value of brands. According to Interbrand, this year, the total value of all 100 Best Global Brands is about USD $1.5 trillion, which is an 8.4% record increase over last year. Apple alone, as the world's most valuable brand and business, is worth about USD $ 120k million.Yet, there is considerable debate on what constitutes a brand. Brands are much exploited, but still too little explored. A clear statement as to the nature of a brand and how the idea of ‘the brand’ has developed is crucial, both for the valuation of a brand as an asset on the balance sheet and for positioning the brand strategically. We should crack the brand code to fully apply its power!

Read all about it here.

THE BRAND CODE: Blueprinting Business

Door Andy Mosmans

Directeur strategie Andy Mosmans
  • Geplaatst op 05 mei 2015
  • Geschatte leestijd +/- 15 minuten
  • 0 reacties
nieuws

Het selfie-museum: een slim idee?

De zogenoemde selfiemania bereikt een nieuw hoogtepunt met de opening van een heus selfie-museum. 

Het selfie-museum: een slim idee?

Door Anneloes van Vugt

Community manager Anneloes van Vugt
  • Geplaatst op 09 april 2015
  • Geschatte leestijd +/- 1 minuten
  • 0 reacties

Door Anneloes van Vugt

Community manager Anneloes van Vugt
  • Geplaatst op 01 april 2015
  • Geschatte leestijd +/- 2 minuten
  • 0 reacties