Delft
Vernieuwend sinds 1246
Voor ons Rotterdammers was Delft verrassend. Met zijn ambitieuze nieuwbouwplan midden in het centrum, direct naast het historisch hart. Het markante stadskantoor dat meteen Delft CS is.
De impact van de studenten waardoor het Nederlands jongste stad is. De vernieuwingskracht: dé kennisstad van Nederland. En de internationale reputatie, Delft is - eerlijk is eerlijk - beroemder dan Rotterdam :).
Zo spraakmakend als Van Leeuwenhoek en Vermeer ooit waren, is nu het ecosysteem van de TU met z’n start ups. Verbeteren door te vernieuwen, da’s typisch Delfts. Dat zie je ook bij de gemeente, een slanke, efficiënte netwerkorganisatie die niet alles wil regelen vóór, maar vooral mét de burgers. Een platte organisatie waar flexibel werken ver is doorgevoerd.
Slanke efficiënte netwerkorganisatie
‘Vernieuwend sinds 1246’ werd het motto van de employer brandingcampagne. De vorm, Delfts blauw van nu, zorgt voor de unieke, herkenbare en ‘eigen’ look and feel. Een stijl die zelfs in het prachtige, nieuwe gemeentehuis werd doorgetrokken.