arrow-back

Over ARA

Merk-waardig

Merken die veranderen zonder zichzelf te verliezen

Samen met onze klanten creëren we merken waar deze tijd om vraagt. Merken die zich aanpassen én zichzelf blijven. Die ‘in sync’ zijn met nu en de consument van nu. Merken die onderdeel zijn van ‘modern culture’.

 

Wat we doen

​We brengen ideeen tot leven. Dat doen we met de volgende expertises.

Strategie

Merkstrategie, Mediastrategie, Online strategie, Employer Branding, Research

Concept

Communication concept, Corporate identity, Digital concept, Campaign concept

Realisatie

Copy, Art direction, Contentcreatie, UX design, Visual design, Development, DTP, Video, Fotografie, Visualising

Campagne Management

Online marketing, Community en Social mediamanagement, Contentmanagement, Analytics, Support, Webcare

Korte kennismaking

Hoe Rotterdams zijn we?
Zo Rotterdams als het Rotterdam van nu. Inspiring, innovative and exhilarating (volgens Lonely Planet), we houden van ideeën en design. Overigens zijn we onderdeel van TBWA\Worldwide, één van de meest creatieve netwerken.

Hoe zien we merken?
Als een inspirerend vertrekpunt. De toetssteen voor beleid, ideeën en communicatie. De motor van uw business.

Hoe belangrijk vinden we ideeën?
Erg belangrijk. Het Big Idea is de bron voor alle communicatie en content in alle denkbare media. Heel handig als alles elkaar versterkt.

Hoe houdt u de regie?
Met het merk en Big Idea als de basis kunnen we de toon en stijl van uw campagnes in alle media op elkaar afstemmen en bewaken. Naar klanten en prospects. Naar medewerkers en nieuw talent. Omdat alle belangrijke disciplines in huis zijn kunnen we, samen met u, de regie voeren.

Hoe denken we over samenwerken?
Dat zien we vrij letterlijk: we doen het graag samen met onze klanten en we houden van werken.

Hebben we een eigen stijl?
Nee, wij niet, de merken waarvoor we werken wel.

Zijn we businessgericht?
Zeker: ons werk werkt, en dat blijkt ook goed voor ons te zijn. We bestaan al 40 jaar.

Wie zijn ARA?
Een bont gezelschap van strategen, creatieven, filmers, illustrators, 3D-ers, front- en backend developers, communitymanagers, accountmensen, on- en offline producers…kortom, een complete club die ook diegenen die we niet in huis hebben prima kan aansturen.

Welke klanten vinden we leuk?
Alle klanten met wie het goed samenwerken is. Of het nu gaat om BtoC of BtoB, interne of arbeidsmarktcommunicatie, retail- of corporate communicatie.

Dit is ARA

Danielle Slieker

Traffic manager

Stephanie van de Werff

Account manager

Mark Welbedacht

Creatief

Douwe Oppedijk

Account director

Elserike van Slooten

DTP-er/vormgever

Paul Kroef

Algemeen directeur

Frank van Venrooij

Copywriter

Ton Rodenburg

Strateeg M/V

Alex van der Reek

Financieel directeur

Berend Blok

Stagiair Strategie

Jaap Toorenaar

Copywriter

Anneloes van Vugt

Online media manager

Leon Bouwman

Creative director

Lon de Grunt

Creative Director

Tim Wolfs

Developer

Mike Demelinne

Account director

René Bakx

Developer

Marion Marsman

Account manager

Sjoerd Oudman

Developer

Leo Berends

Marketing services manager

Marco Arkema

DTP-er/vormgever

Kelly Coenen

Account Manager

Casper van Kampen

Support

Menno Arts

DTP-er/vormgever

Nils van Zelm

DTP-er/vormgever

Andy Mosmans

Directeur strategie

Ria Stolk

Administratief medewerker

Helmut Vleugels

Creatief directeur

Ruud van der Wel

Account manager

Gabi Wieske

DTP-er/vormgever

Kees Lieshout

Head of Digital

Marjoleine de Koning

Stagiaire AV productie

Thea Slieker

Office manager

Wietze Bosma

Media manager

Jan-Dick Beijersbergen

Art director online

Esther Vermeer

Account manager

Robert Leydes

Account Manager

Rob Jacobs

Creatief