arrow-back

Post NL

Elke dag een megaklus

700.000 pakketjes en 8 miljoen enveloppen. Elke dag! 17 miljoen Nederlanders als klant en duizenden bedrijven, waaronder de grootste webshops.​

PostNL, een van de grootste Nederlandse werkgevers, is voor iedereen zichtbaar met tienduizenden bezorgers. Waarachter minder zichtbaar een innovatieve, data-gedreven organisatie die de dagelijkse megaklus mogelijk maakt en de onstuimige groei van e-commerce faciliteert.

Hoe interesseer je beide doelgroepen?
Net als in retail moet een logistieke organisatie aantrekkelijk zijn voor professionals en uitvoerende medewerkers. Hoe interesseer je tegelijkertijd hoogopgeleide specialisten én de post- en pakketbezorgers die het gezicht van PostNL op straat zijn.

Welke bezorgbaan past het beste bij jou?

/

Nederland kijkt naar je uit.

Een paraplu rond de purpose
Als paraplu bedachten we 'Nederland kijkt naar je uit'. Rond de 'purpose' van de organisatie. De emotie van de ontvangers als uitgangspunt. Nederlandbreed om de enorme scope en het 'oranjegevoel' te accentueren. Zowel professionals als bezorgers voelen zich aangesproken. Nederland kijkt immers uit naar al die leuke pakketjes, maar ook naar de innovatieve ideeën van de logistieke, IT-, data- en businessspecialisten die ons meer gemak en snelheid bieden.

Onder de paraplu lopen tal van campagnes, getarget op doelgroepen, die de bezorgers een podium bieden en professionals warm maken voor de enorme uitdagingen van PostNL.
Campagnes die voortdurend worden bijgestuurd op basis van resultaten en bouwen aan die innovatieve kant van PostNL die nog niet iedereen kent.