Update

Bovil Eindhoven wordt ARA Creative Agency
ARA creative agency heeft Bovil Eindhoven overgenomen.
De overname van Bovil is in lijn met de wens om meer internationale klanten te servicen.
lees meer...
8 lessen voor onvergetelijke reclames
Samenvatting van het boek ‘Hoe verzinnen ze het? Bedenkers van onvergetelijke reclames aan het woord’ van Jaap Toorenaar. Hij sprak hiervoor met 50 vakgenoten van naam en faam.
lees meer...
Employer branding is doorgedrongen tot in de bestuurskamer
Als branding voor de directie al een topic was, ging het vooral om corporate en product branding. Tegenwoordig is er in de bestuurskamer volop aandacht voor employer branding
lees meer...
Het merk Nederland: bestaat het?
De Nederlandse identiteit duikt regelmatig op in discussies. Maar wat is de betekenis van ons 'natiemerk' eigenlijk? En in hoeverre hechten we er waarde aan?
lees meer...
Singles’ Day en andere opvallende merkwaardigheden
Andy klom in de pen en zette de meest opvallende merkwaardigheden van 2018 op papier, waaronder het opkomende succes van Singles' Day.
lees meer...