ara-logo creative mv linkedin facebook instagram youtube vimeo share-alternitive user mouse chevron-down arrow-back twitter close cross arrow-right play expand refresh sound mute share

Consumentenbond

Meer rendement voor de consument

De Consumentenbond is er voor haar 500.000 leden én vaak voor ons allemaal. Bijvoorbeeld met hun ‘beste koop’, hun strijd voor eerlijke informatie op verpakkingen of Hét Energiecollectief waarmee je fors kunt besparen. We maakten een campagne die de breedte neerzet. Meer rendement voor de consument door ‘de feiten, je recht en je voordeel’.

Zorgverzekering

/

“Tijd voor consumentenpraatjes tussen alle producentenpraatjes”

In de campagne praten consumenten over wat hen bezighoudt en wat de Consumentenbond eraan doet.

In een specifieke vorm: we hebben een heus ‘tv-panel’ in het leven geroepen.

Het tv-panel is de rode draad.

Zowel de commercials als de fotografie zijn door ons in eigen beheer geproduceerd. De campagne bestaat uit een grote verscheidenheid aan on- en offline middelen.

De rode draad: ons zeer diverse ‘tv-panel’. Een aantal uitgesproken karakters met soms strenge oordelen.

Een woekerpolis? Da’s verzekeraars spekken!

Tablet

/

Interne aftrap in stijl

Intern is de campagne gepresenteerd met een filmpje waarin het MT van de Consumentenbond even in de huid van het ‘tv-panel’ dook. 

Meer werk