ara-logo creative mv linkedin facebook instagram youtube vimeo share-alternitive user mouse chevron-down arrow-back twitter close cross arrow-right play expand refresh sound mute share

Hou van natuurlijk

Restaurantjes die de gast van nu goed aanvoelen en met uitsluitend 100% natuurlijke, dagverse ingrediënten de heerlijkste gerechten huisgemaakt bereiden, die zijn er genoeg. Maar een restaurantketen die jaarlijks miljoenen gasten ontvangt en hetzelfde belooft? Dat kan alleen La Place.

La Place - Hou van Natuurlijk

/

Vanaf het moment dat we kennis maakten waren we onder de indruk van de vakkennis van La Place, hun kwaliteitseisen en de manier waarop ze werken. Elke boerderij, kwekerij, slagerij of visfarm is zorgvuldig geselecteerd. Over elk ingrediënt is een boeiend verhaal te vertellen dat hun belofte onderstreept.

Onze enige taak was die verhalen te vertellen in een stijl die recht doet aan wat ze zijn: het grootste restaurant van Nederland met een feilloos gevoel voor de eisen van de tijd.

Ooit waren het bonnetjes, nu is het een app. Een app die gasten met La Place verbindt. Waardoor La Place je beter leert kennen. En je steeds meer op maat kan bedienen. Niet alleen met kortingsacties, maar ook met recepten, tips, weetjes en extra’s. Binnen enkele maanden telde de app al 700.000 gebruikers.

Verhalen vindt iedereen leuk. Bij La Place zijn er genoeg te vertellen. Over de zalm die alle vrijheid heeft om zich lekker te ontwikkelen. Of de beste appel voor de appelnotentaart: de Jonagold van de familie van Wijk. Wij vertellen ze, vooral in de restaurants, maar ook aan de fans op social media.

Heb je al trek? La Place maakt lekkere gerechten van verse, natuurlijke ingrediënten. Wij abri’s. De campagne sprak tot de buik. We hebben onze vormgevers nog nooit  zó enthousiast zien lunchen. 

Meer werk