ara-logo creative mv linkedin facebook instagram youtube vimeo share-alternitive user mouse chevron-down arrow-back twitter close cross arrow-right play expand refresh sound mute share

Zwitserleven

Het Zwitserleven Gevoel

Ooit voorspelden verzekeraars narigheid als je je pensioen niet goed geregeld had. Zwitserleven beloofde klanten het omgekeerde: een goed gevoel. Die disruptie is met ijzeren discipline volgehouden.

Al 30 jaar is de campagne bij ons in goede handen. Een campagne waarmee Zwitserleven zich voortdurend vernieuwt. Zonder zichzelf te verliezen. Zwitserleven werd een geliefd merk en bleef geliefd toen de financials uit de gratie raakten. Het Zwitserleven Gevoel werd legendarisch en haalde zelfs de Dikke van Dale.

De laatste jaren besteden we, naast het Gevoel, ook aandacht aan het verstand. Aan ‘het voordeel van vooruitdenken’. We nodigen onze klanten uit vooruit te denken. En we helpen ze daarbij, invoelend en helder, bijvoorbeeld met onze sparen-app.

Levensmomenten

/

Straks

Hoe maak je informatie over een onderwerp als pensioenen interessant. Op de Zwitserleven-manier: kwalitatief, helder en altijd met gevoel. ‘Straks’ is het digitale magazine van Zwitserleven dat we al jaren maken en verspreiden. 

Met alle mogelijke middelen en in alle mogelijke media. In films portretteren we mensen die bewijzen dat vooruitdenken niet alleen later zijn vruchten afwerpt, maar ook al hier en nu.

Meer werk