
Jazekeris zelfvertrouwen
Huizenmarkt? Erg lastig. Om daar stappen in te zetten, moet je sterk in je schoenen staan. In de nieuwe campagne belooft De Hypotheker zelfverzekerdheid aan kopers en verbouwers. Want dát is Jazeker. En dat begint bij jouw Hypotheker.

tv-commercial
25 jaar Jazeker
Weinig woorden zijn zó verbonden aan een merk als het woord Jazeker aan De Hypotheker. Het begon als een opvallende schreeuw om aandacht, een antwoord op woonvragen. Later werd Jazeker de belofte dat jouw woonwensen werkelijkheid kunnen worden.


De Hypotheker claimt zelfverzekerdheid
In de nieuwe campagne staat Jazeker voor de zelfverzekerdheid die nodig is om koel te blijven in een oververhitte markt. Van pannenkoekenbakkers met verbouwplannen tot catwalkende boss babes op huizenjacht, ze zijn Jazeker. Dankzij het persoonlijke, onafhankelijke advies van jouw Hypotheker.

Snij door de ruis
Huizen zijn een hot topic. De Hypotheker vindt onderscheid met een Jazekere toon. Magnetische hoofdpersonen, vibey soundtracks en een stukje entertainment. Want zelfverzekerdheid leg je niet uit – je voelt het.