
De wereld verbeteren? Met 500 miljard gaat het hard.
De nieuwe Pensioenswet is volop in het nieuws. Toch kennen we weinig mensen APG, de grootste pensioenuitvoerder van Nederland. En een van de grootste duurzame pensioenbeleggers ter wereld met meer dan 500 miljard euro belegd vermogen


Gezocht: wereldverbeteraars
Wil je werken om de wereld te verbeteren? APG is niet alleen verantwoordelijk voor financiele toekomst van 1 op de 4 Nederlanders, APG is als belegger een drijvende kracht achter de verduurzaming van multinationals. Volop inpact dus.
![[object Object]](/styles/fb-post.de9ccd5e-opt-640.webp)
‘Making of’ campagnebeelden
Een wereld van impact en groei
Met employer branding focussen we op de maatschappelijke en persoonlijke impact van werken bij APG. Je draagt er bij aan een mooie toekomst. Of je nu werkt aan nieuwe applicaties en diensten, asset management of communicatie: je kijkt altijd verder dan vandaag.


Ongewoon effectief
De campagnes presteren bovengemiddeld goed. Neem bijvoorbeeld de werkgevers-campagne: een hoog doorklikpercentage van 2,37%, uitkijkratio van 51% (ver boven de benchmark) en 166% meer paginabezoekers op de wervingssite.
