
Felgroen, grafischen de groei wasmagisch
Jonge makers inspireren om hun toekomst vorm te geven bij het Grafisch Lyceum Rotterdam (GLR). Dat is niet niks. Al helemaal dit jaar met dalende aanmeldingen in het hoger onderwijs. Daarom pakten we het groots aan – en groen.

Onze stad kleurde groen
Samen met het GLR maakten we een impactvolle campagne voor de Open Dag. Het thema? Groen. De iconische kleur van het GLR leidt je door de binnenstad naar de school. We maakten thumbstopping social videos, vulden de stad met posters en gaven het zebrapad voor de school een felgroene make-over.
Meetbare impact
We overtroffen de Snapchat benchmark met een CTR van 3,20%. Op TikTok realiseerden we een extreem hoog aantal impressies. En bijna 5 miljoen mensen zagen de campagne.
Snapchat CTR
views
Google AdWords CTR

You’re cleared to land
Dankzij de campagne landden meer dan 22.000 nieuwe bezoekers soepel op GLR.nl. Eerder verbeterden we de UX en prestaties van de website. Nu plukten we de vruchten met een gemiddelde betrokkenheidstijd van 42 seconden (!) en een flinke toename in doorkliks naar andere pagina’s.
Ontdek GLR online in 360 graden

In 2023 won GLR.nl een runner-up Splash Award
