Van innovatieve vakschool naar een begrip: Enter the Creative World.
Al jaren bouwen we samen met Grafisch Lyceum Rotterdam aan een van Rotterdams mooiste merken. Een school met lef en een eigen gezicht. Creatief, innovatief en lekker eigenwijs. Dé vakinstelling in Nederland als het gaat om media, design, entertainment en technologie. Een school die veel betekent voor studenten en de stad.
Enter the Creative World
Ga je aan het GLR studeren? Dan stap je niet een school binnen, maar ‘the Creative World’. In onze uitingen zijn de studenten en hun werk de helden. De campagne: hét podium voor hun creativiteit.We ontwikkelden een visual identity en bouwden de website. We creëren steeds nieuwe wervingscampagnes die hun weg vinden via social en outdoor. En de kers op de taart: elk jaar een nieuwe, op-en-top creatieve opleidingsbrochure.
Ontdek het GLR anywhere
Wat nou als je het GLR wilt ontdekken zónder van je bank te komen? Waar op de (creatieve) wereld je ook bent? Met 360-graden camera’s maakten we een virtuele tour van de school. Mobile-friendly, interactief en innovatief, net als de school.
Gaming IRL
Om Rotterdam vooruit te helpen als dé esports-capital van Nederland, integreerde het GLR esports in alle relevante opleidingen. Er werd zelfs een complete Esports Space ingericht. Studenten en esports atleten mogen hier hun kunsten laten zien. Wij deden de communicatie, branding en bouwden de website.
Employer branding
In het employer branding traject spraken we veel medewerkers. Van échte vakidioten en technici tot gangmakers. Diverse club dus. Maar met een gedeelde mindset: het zijn mensen met een open blik die gedreven zijn door technologie en creativiteit. Die kiezen om op een plek te werken waar alles mogelijk is. Voor die mensen is werken bij GLR de baan die je bent.