Er zijn zoveel mooie momentjes in het leven. Laten we ze vieren.
Een wereldmerk met een prachtige heritage: Hallmark. Ook in de Benelux marktleider. Bekend van de kaartmolens in de retail en een groot assortiment online: 9000 kaarten, chocolade en bloemen. We ontwikkelden een multimediale, langjarige campagne die het merk in de Benelux een boost geeft.
Inspireren met mini-story’s
De campagne draait om al die momentjes die vragen om een kaartje. We inspireren de doelgroep met mini-story’s. Video’s die we inhouse produceren en die vertellen over grappige of juist aandoenlijke momenten.
Het moment dat je besluit voor jezelf te kiezen
Soms is het een levensmoment dat vraagt om aanmoediging. Zoals de jongen die zijn coming out beleeft. De single zestiger die zich voorbereid op zijn eerste date. Of de jonge vrouw die besluit dat haar brandwonden-littekens gezien mogen worden.
Maar het kunnen net zo goed kleine levensmomentjes zijn. Een lieve felicitatie, een oprecht bedankje of een heldhaftig gebaar voor je Valentijn.