ARA Case De Hypotheker

Jazekeris zelfvertrouwen

De Hypotheker

Huizenmarkt? Erg lastig. Om daar stappen in te zetten, moet je sterk in je schoenen staan. In de nieuwe campagne belooft De Hypotheker zelfverzekerdheid aan kopers en verbouwers. Want dát is Jazeker. En dat begint bij jouw Hypotheker.

ARA Case video

tv-commercial

25 jaar Jazeker

Weinig woorden zijn zó verbonden aan een merk als het woord Jazeker aan De Hypotheker. Het begon als een opvallende schreeuw om aandacht, een antwoord op woonvragen. Later werd Jazeker de belofte dat jouw woonwensen werkelijkheid kunnen worden.

Behind the scenes
Storyboard

De Hypotheker claimt zelfverzekerdheid

In de nieuwe campagne staat Jazeker voor de zelfverzekerdheid die nodig is om koel te blijven in een oververhitte markt. Van pannenkoekenbakkers met verbouwplannen tot catwalkende boss babes op huizenjacht, ze zijn Jazeker. Dankzij het persoonlijke, onafhankelijke advies van jouw Hypotheker.

Snij door de ruis

Huizen zijn een hot topic. De Hypotheker vindt onderscheid met een Jazekere toon. Magnetische hoofdpersonen, vibey soundtracks en een stukje entertainment. Want zelfverzekerdheid leg je niet uit – je voelt het.

De campagne wekt vertrouwen bij kopers via tv, radio en social media. Consistent, herhaalbaar en onderscheidend. Want er is maar één die kan zeggen: Jazeker, De Hypotheker.