People-powered progress, dát is KPMG. Die merkessentie komt tot leven op de carrièresite die we bedachten, bouwden en onderhouden. Een next-gen webomgeving met een innovatieve candidate journey: intuïtief en op maat.


Ontmoet Fiona
De kern van KPMG’s employer branding? ‘Come as you are’ en ‘Thrive with us’. Die aanpak krijgt een gezicht met Fiona, de interactieve avatar op de website. Fiona verwelkomt je, vraagt naar je naam, werkervaring en interesses. Zo laat ze je zien welke vacatures en verhalen bij je passen. Blijf je graag op de hoogte? Dan maakt ze een profiel voor je aan en ontvang je updates op maat.



De website won zilver bij de Werf& Awards
Het vriendelijke gezicht van KPMG
Een spokesperson werkt pas echt als die de merkuitstraling versterkt. Fiona doorstond die test glansrijk. Daarom kreeg ze ook een rol in video’s over KPMG’s cultuur, prestaties en uitdagingen.

Voortdurende optimalisatie
We voeren regelmatig website-audits uit, waarbij we de performance, SEO en gebruikerservaring analyseren. We kijken naar bezoekersgedrag en adviseren over optimalisatie.



