ARA Case KPMG

Jouw carrière,jouw pad:een site die metje meedenkt

KPMG

People-powered progress, dát is KPMG. Die merkessentie komt tot leven op de carrièresite die we bedachten, bouwden en onderhouden. Een next-gen webomgeving met een innovatieve candidate journey: intuïtief en op maat.

ARA case image
ARA Case video

Ontmoet Fiona

De kern van KPMG’s employer branding? ‘Come as you are’ en ‘Thrive with us’. Die aanpak krijgt een gezicht met Fiona, de interactieve avatar op de website.

Fiona verwelkomt je, vraagt naar je naam, werkervaring en interesses. Zo laat ze je zien welke vacatures en verhalen bij je passen. Blijf je graag op de hoogte? Dan maakt ze een profiel voor je aan en ontvang je updates op maat.

Phone collage
Phone collage
Phone frame

De website won zilver bij de Werf& Awards

Het vriendelijke gezicht van KPMG

Een spokesperson werkt pas echt als die de merkuitstraling versterkt. Fiona doorstond die test glansrijk. Daarom kreeg ze ook een rol in video’s over KPMG’s cultuur, prestaties en uitdagingen.

test

Voortdurende optimalisatie

We voeren regelmatig website-audits uit, waarbij we de performance, SEO en gebruikerservaring analyseren. We kijken naar bezoekersgedrag en adviseren over optimalisatie.

Statistics
Sitemap
Lets meet
130% meer afgeronde sollicitaties
ARA Statistics
Fiona heeft KPMG veel opgeleverd. In de eerste twee maanden na lancering steeg het aantal sollicitaties met 30%. En we bleven verbeteren. Het resultaat? Meer sollicitaties, meer hires en langere sessies.