
Ride The Other Side
In het diepste geheim werden we gebrieft over een megaplan voor een nieuwe attractie in Walibi Holland: twee nieuwe rides in één racing coaster genaamd YOY. Chill en thrill, blauw en groen. We wonnen de pitch met een wild idee.

tv-commercial
Twee doelgroepen, één strategie
YOY bestaat uit twee banen: een voor thrillseekers, de ander voor jonge waaghalzen en families. Ook onze strategie brengt die twee doelgroepen samen. Vanuit twee culturele insights uit de TBWA Edges, ontwikkelden we een concept met een out-of-this-world ervaring voor het kind in iedereen.
Ride The Other Side
In de campagne draait de blauwe waterwereld en de groene natuurwereld om elkaar heen. Over de kop en kopje onder, net als de ride. Als twee kanten van hetzelfde verhaal. En als je aan de andere kant uitkomt, wacht je een uitnodiging: Ride The Other Side – probeer ook eens de andere kant.



Van tease tot release
Terwijl de achtbaan gebouwd werd, bouwden wij hard aan de hype voor YOY. We maakten in-house animaties over de spectaculaire details van de ride. Zo communiceerden we over de nieuwe achtbaan van eerste aankondiging tot grote lancering.