Ooit voorspelden verzekeraars narigheid als je pensioen niet goed geregeld was. Zwitserleven beloofde het omgekeerde: een goed gevoel. Die disruptie, bedacht tijdens het begin van onze samenwerking, is met ijzeren discipline volgehouden. Al meer dan 40 jaar.

Het Zwitserleven Gevoel, de enige themazin die de Van Dale haalde
De pensionado’s van morgen willen ook een mooie wereld.
Genieten van je pensioen en een mooie wereld zijn voor Zwitserleven onlosmakelijk met elkaar verbonden. Daarom werkt Zwitserleven sinds jaar en dag aan de verduurzaming van onze wereld.







Money talks
Met een belegd vermogen van ca. 60 miljard heeft Zwitserleven invloed op multinationals overal ter wereld. Invloed die wordt gebruikt om de wereld duurzamer te maken. Niet voor niets werd Zwitserleven al 7 jaar uitgeroepen tot de meest duurzame verzekeraar.

play

Met Gevoel voor de toekomst
De nieuwe campagne focust op die purpose van Zwitserleven. Van tv- en radiocommercials tot social advertising. Double exposure-beelden maken de connectie tussen het hier en nu en later.